2013. november 2., szombat

Off-road

Újabb 3 hónap bejegyzés nélkül. A sárga közben elment franciázni Nancy-ba, nekem pedig a következőn pörgött az agyam már régóta. Pedzegettem a magas és az Off-Road verziót korábban is és most eljött az ideje. Az alany egy régóta hazánkban porosodó amerikai darab a saját papírjaival, kinti átalakítással és kellemesen lerabolt állapotával egy igazi Hófehérke számomra aki csak arra vár, hogy a nyelvemet a szájába dugjam majd a hüvelykujjamat a s.ggelyukába és így tovább, egészen addig míg rá nem ununk egymásra...


Tudni kell, hogy első futómű és motor nincs a gépben és ezzel kell kezdni a közös jövőnket. Nagy dolgokra nem készülök, kap egy normál hidat majdnem gyári magasságban, a hátulja marad ahogy van mert sajnos olajos féltengelyekkel van és nem akarom plusszosra a dőlést az emelés miatt. Gyárival megegyező 5,5 és 7" széles Mangels felniket kap 215/75 és 235/75 abroncsokkal. Az elsők talán kevésbé lesznek terepesek a kényelem és a hang miatt, míg a hátsókat igazi sárdobálósnak képzelem el. A motor tekintetében még nem döntöttem, hogy sima 1.6 Typ1 weberekkel vagy a 2.0 Typ4 ugrik bele. Mindkettőnek van előnye és hátránya a másikhoz képest, de az biztos, hogy nem a kedvenc 1.2 D lesz benne.

Szóval megvan a következő házi feladat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése