2013. február 25., hétfő

Update

Az utóbbi időben eléggé háttérbe szorult az itteni publikáció, de ez nem jelenti azt, hogy nem történt semmi a kulisszák mögött.
Többek között alakult egy keskeny hídtest egy -már kijelenthető- megszállottnak, aki nem tudta mire vállalkozik, nem vezetett még ilyet, csak amikor elkészült és a mosoly az arcon mindent elárult.
A történethez hozzátartozik, hogy a frissen elkészült test szombat reggel kezdett beköltözni a helyére, de mivel valamit mindig tojik a madár, most sem ment zökkenőmentesen a dolog. De beugrott, az eleje leesett és a hátsó traktus módosítása után este 11 után elindult haza a frissen ültetett géppel a gazdája.


Alakul az 1500 is, készül a híd ebbe is, a 12 cm hiányát a korábbi tapasztalatok alapján nem fogom észrevenni...
A Holley karbihoz megérkezett a felújítókészlet és egy alapos tisztítás után felugrik a motorra, ami emellett még egy 1.25-ös himbasort és kiegészítő olajtartályt kap. Remélem beugrik a Corbeau ülés is tavaszra és ezzel együtt kicsit frissítem a belteret. A külső nem változik, a Turtleback uralni fogja a látványt a "slamwork" után. Megkapja a JDE-ről ismert remek tetőcsomagtartót és tervezek bele egy Rossi lámpát is.

Jelenleg ennyi, természetesen lassan képezek a metamorfózisokról!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése