2013. január 1., kedd

Sweet Lucky 13

Ilyenkor év elején jönnek a nagy visszaemlékezések, a még nagyobb fogadalmak és azok három nap múlva történő megszegése.
Mondanám, hogy értékelem az évet, de nem teszem, mert nem tudom azt sem mondani, hogy jó volt és kár, hogy vége és azt sem, hogy hip-hip hurrá!
Jöttem-mentem, vettem-eladtam, ütöttem-vertem, vágtam-keskenyítettem és elbontottam pár autót amiért biztosan sokan haragszanak rám.
Elfogyott pár üveg sör, itthon és külföldön, voltam újra Belgiumban, Spa-ban, meglátogattam a Hill's Race rendezvényt Olaszországban, kerékpároztam egy igazán perverz shemale társaságában, belga keretbe foglaltam a golyóálló Sárika történetét és kicsit motoroztam is.
Nem is igazán tudom mit mondjak erről az elmúlt világvége évről ami nem lett az...

Talán várom ezt az újat, valami más lesz, új kezdet és lehetőség, kihívások, vágyak, álmok következő éve és remélem a lehető legkevesebb lemondással jár majd!

Én csak annyit kívánnék:
Jövőre veletek ugyanitt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése