2012. május 7., hétfő

PS


A problémám nem mai keletű. Régen, amikor megjelent a PSX már alig vártam, beszereztem egyet, különböző játékokkal és lehetőségeimhez mértem játszottam vele. Ez volt, hogy este hattól reggel négyig, vagy haverokkal hétvégén szintén hajnalig. Ment a Medal of Honor, Gran Turismo, FIFA, Resident Evil.


Majd a PS2 idején Nyiregházáról hozattam mert itthon nem lehetett kapni. A szindróma majdnem ugyanaz, FIFA, kiegészítve GTA-val, Vice City és San Andreas szinten, valamint a GT sorozat aktuális tagjai. Hajnalokig már nem ment a játék mert valami találkozón lógtam vagy épp oda szegeltem a vasat.
Időközben megjelent a PS3 amelyik platformra még komolyabb játékok jöttek kiváló grafikával és nagyon vártam. Aztán valahogy nem jöttek úgy a dolgok, mert szükség volt egy ültető csonkra, vagy esett az eBay-ről egy szép Nardi kormány vagy valami okosság ami elvonta a játék lehetőségét.
Mostanában egyszer-egyszer a közelébe kerülök egy PS3-nak, de a GTA-n kívül nem érzek késztetést arra, hogy hajnalig üljek mellette, előtte. Ezen agyaltam mikor rájöttem, hogy a PSX-PS2-PS3 vonalat átvette valami valódi, nagyfiús játék amiben lehet építeni, tuningolni, súlyadózni, vezetni tanulni. És lehet játékból hajnalig szerelni. Csak nem egy virtuális világban...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése