2011. november 27., vasárnap

Sopron-look



A hétvége egy remek kalanddal kezdődött Sopronban. Egy régóta ott tanyázó rozsdás vas tette át a székhelyét Schlosser Zolitól hozzám, remélem rövid időre. Aki utazott már Sopron felől a keleti országrészre annak nem kell részleteznem az út viszontagságait. Aki viszont ült már olyan autóban aminek nem működött az ablaktörlője és a töltés néha elment annak tudnék újat mondani. Az autóról a vásárlás után derült ki, hogy vízben ácsorgott kicsit és ennek köszönhetően voltak vele apróbb hibák, mint azok amiket említettem az imént, az üvöltő kerék és kinyomócsapágyról nem ejtenék szót.

Mivel bátor (vagy inkább vakmerő és feledékeny) vagyok ezért egyetlen szerszám nélkül vágtam neki a hosszúra sikerült útnak. Egy felkínált korai vacsorát már bánom, hogy visszautasítottam, de akkor nem gondoltam, hogy ilyen éjszakába nyúló programom lesz.


Azt pedig csak reggel vettem észre, hogy a fűtéscsatornában felgyűlt sár a meleg levegővel együtt a cipőmön rakódott le... Ennyit az árvízkáros autókról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése