
A mai nap is hasznosan telt. Az alvázfej körbevarrva, megmerevítve. Torony kivágva, eleje kivágva. Hátsó ültetés két belső foggal, sokkal könnyebb mint az olajosét. Jobb az állása is és nem dől annyira a kerék, szóval fasza. Kormányzás rendben, csak az irányító rudakat kell 7 cm-rel rövidíteni és irányíthatóvá válik. Az első fék várja az új munkahengereket és fékcsövet, aztán csak egy kis elektromos vizsgálat van hátra és mehet a menet!



A mai nap is hasznosan telt. Az alvázfej körbevarrva, megmerevítve. Torony kivágva, eleje kivágva. Hátsó ültetés két belső foggal, sokkal könnyebb mint az olajosét. Jobb az állása is és nem dől annyira a kerék, szóval fasza. Kormányzás rendben, csak az irányító rudakat kell 7 cm-rel rövidíteni és irányíthatóvá válik. Az első fék várja az új munkahengereket és fékcsövet, aztán csak egy kis elektromos vizsgálat van hátra és mehet a menet!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése