2011. július 18., hétfő

T3 Multivan

Buszos hétvége volt, állagmagóvás és szépítkezési vonalon.

Már korábban is posztoltam arról, hogy egyszer a Multi-kulti megkapja a klasszikus Aez felniket. Belgium előtt nem tudtam feltenni ezért most Boti segítségével felpattintottuk. Egész jó a kis cipősdobozon a kerék, de a színével nem vagyok mkibékülve. Nem tudom eldönteni, hogy a lökhárító és díszlécekkel együtt fekete legyen, vagy az egészet felnistől, díszlécestől és lökhárítóstól fessem át pirosra???

Egy korábbi probléma mostanra tetőzött és ez szintén orvoslást igényelt. A gázpedál már a Bugin előtt is szambázott a lábunk alatt és furcsa volt nyomni a gázt, mindig igazítani kellett a talpammal. Na, ez a probléma egészen vasárnap reggelig gondot okozott. Akkor ugyanis végleg elfáradt, pontosan annyira sietett csak, hogy Norbiig csak úgy tudtam eljutni, hogy a kezemmel megnyomtam, majd a lábujjaim közé szorítottam a kiálló csonkot és úgy próbáltam nyomni. De megoldódott és mondanom sem kell, jobb mint volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése