2013. április 7., vasárnap

Tavaszi Rajzás 2013 Beetle City


Borisz első bogártalálkozója.

Ma nagyon korán keltem mert apa megígérte, hogy elmegyünk együtt a Tavaszi Rajzásra a bogárkával. Sokat mesélt már erről korábban, ami miatt úgy izgultam, hogy a kakaómat alig bírtam szürcsölni. Régebben a barátaival mindig a bolondok napján találkoztak, felvonultak a városban és remekül érezték magukat. Majdnem olyan korán keltem mintha oviba mentünk volna és talán az átlagosnál több sajtkukac volt a fenekemben apa szerint. Az úton nem történt semmi, jó volt rajzolni a párás üvegre, meg integetni a buszon ülőknek akik mosolyogtak ránk. A belépésnél apa motyogott a bajsza alatt valamit a tolvajokról amiért engem biztosan sarokba állítana Andi néni az oviban. Valami bevásárló izébe érkeztünk ahol már jártam korábban, akkor ruhát és cipőt néztünk, de most az üzletekből sok zárva volt, vagy üresen állt. Később már láttam a mászófalat meg az ugrálóvárat amit azonnal ki akartam próbálni. Sajnos le kellett volna venni a cipőmet, de nagyon hideg volt hozzá, meg nem szeretek harisnyában és pulcsiban leizzadni ezért kihagytuk. Elég korán fázni kezdtem ezért ninja lett belőlem egy kendőnek köszönhetően majd apa újabb sarokgyanús motyogás közepette vett nekem egy forrónak nem nevezhető csokit. Sétáltunk, hogy ne fázzak annyira és közben sok dudukocsi jött, talán az apa lábujjaira is szükség lett volna, hogy megszámoljam őket. Volt ott egy bácsi egy büfés utánfutóval aki úgy néz ki mint a kedvenc madaras játékomban (Angry Birds) Chewbacca, apa beszélt vele és a bácsi vagy sírt vagy meg akarta puszilni. Nem értem.
Egy másik, piros kabátban egy kocsi hátulján a mikrofonnal a kezében nevetséges dolgokat beszélt ami neki tetszett leginkább én alig értettem, biztos felnőtt dolgok voltak. Voltak a duduknak ügyeskedési feladatok, milyen közel tudsz menni valamihez, vagy ilyesmi de nem kötött le, olvasni még nem tudok ezért a rejtvény kimaradt. Arcfestésre szerettem volna menni, de csak pillangó vagy katica lehettem volna, ezért ezen sem vettem részt. Inkább nézegettünk, apa mesélt valami háborús vödörről, meg valami táncról, talán tangó vagy samba, meg valami buborékról a szélvédőnél?! Később láttunk egy bácsit aki motorral és hátizsákkal rohangált mint egy futár, biztos nagyon fontos dolga volt itt miközben mindenki próbálta jól érezni magát. Miután négyszer körbejártuk a parkolót és kezdett unalmassá válni számomra a dolog elindultunk. Még kimentük az aranyháromszög egyik sarkára Gyulához a Mihály utcára,  vagy fordítva mert ott nyílt nap volt mint az iskolában. Itt is volt egy másik bogártalálkozó ahol karszalag nélkül kaptunk gulyást, süteményt meg a felnőttek sört. A sütik nagyon finomak voltak, főleg a kókuszos tekercs, meg sok érdekes dolgot láttam bent. Itt össze lehetne rakni egy komplett autót apa szerint, ha lenne aki ért hozzá. Az ugrálóvár az udvaron kisebb volt mint a délelőtti, de remekül leizzadtam benne, majd megnéztem Miska bá’ fiának a fűnyíró buszát, meg egy zenész bácsit aki nem hozott hangszert, de állítólag nagyon jól játszik azon amit csinál. Ott volt Snoopy, de nem ő főzött, csak ivott, mert nagyon szomjas volt. Később megérkezett a futár  bácsi is, de addigra leadta a szolgálatot és egy szép Herbie-vel jött,  bukósisak nélkül.
Miután elfogyasztottuk a fejadagot (ezt sem értettem, nem láttam benne fejet sehol, meg az nem is szeretném megenni) elindultunk haza, kicsit fáradtan, mert a délutáni alvás kimaradt.
Sok arcot láttam, de nem láttam mindenkit akiről korábban már mesélt apa. Nem volt ott autó-motor bácsi, meg Chimay Peti, Tsiga és Bill sem. A lefekvésnél megbeszéltük a nap dolgait, a Rajzást és akkor apa bajsza alól elhangzott egy „újszülöttnek minden vicc új” mondat amit nem igazán értettem megint. Nem is vagyok újszülött, mindjárt iskolás leszek, meg most voltam Magyarország legnagyobb bogártalálkozóján. Szóval vagy levágatom vele a bajuszát vagy nem megyek vele többet amíg el nem magyarázza ezt a Rajzás meg a vicc dolgot!


B. Borisz
Nagycsoportos óvodás, Katicabogár csoport.































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése