2012. október 29., hétfő

D-1600

A korábban ecsetelt frissítés kicsit komolyabb beavatkozássá változott. A motorról érdemes tudni, hogy "D" kóddal rendelkezik, de elsőre is látható volt, hogy egy vékony tőcsavaros, utolsó szériás buszmotor, amit a szívócső és a motortartó furatok is alátámasztanak. Nem is beszélve a ragasztott motorszámról amit sikeresen lekapott a fiúcska a mosóban...

Miután a centi vastag olajsár eltűnt és láttuk a blokkot megkezdődött a finomhangolás. Ez egy új henger-dugó garnitúrát jelent, az eddigi homorú helyett sík tetővel, színterezett motorburkolatok, új adonyi kipufogódob és fűtésdobok, a fordulatszám határolós rotor helyett normál, valamint az összes tömítést újra cseréltük.

Még a szívócsövet és a generátor talpat legyöngyözik és egy fincsi kis erőmű fog kialakulni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése