2012. június 29., péntek

Steyr Pukk


Korábban láttam hasonlót, akkor eldöntöttem, hogy lesz egy hasonló nekem is. Mivel a Csodára vártam, de nem jött és talán nem is lett volna szívem szétvágni, ezért egy lomistól vásárolt Steyr lett az áldozati bárány.

A váz elkészülte után kapott egy-egy új külsőt és belsőt valamint egy átvizsgálást és a legfontosabb dolgok átfésülését azért, hogy vállalható és napi használtra alkalmas legyen. A kormányzás az első dőlésnek köszönhetően kicsit furcsa és a viszonylag alacsony üléspozíció miatt nem világbajnok a kényelem terén, de nagyot szól szerintem.


Már volt olyan aki megjegyezte, hogy ha ellopná valaki tuti megismerném a gépet az utcán, aztán megdicsérte a tetkómat, majd a fejére húzta a símaszkot és beszaladt a Takarékba...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése