2012. január 29., vasárnap

We Are the World


Öregszem. Ezt nem először érzem magamon, de lassan tudatosul is bennem. Nem kapcsolok el azonnal a rádiót hallgatva ha híreket mondanak és olyan zenekét is elviselek amiket korábban nem. Ezzel a nótával sosem voltam így, mindig örültem ha hallottam mert nagy kedvencem azóta, hogy megalkotta zeneipar nagyszerű párosa. A másik paradigmám amit leváltottam ezzel a dallal kapcsolatban az az, hogy nem tudok videoklipet nézni. Valahogy úgy érzem, hogy egy kisfilmmel bármit el lehet rontani, nekem nem nyújt élményt. Itt viszont nincs történet, nincs regény a háttérben, csak zenészek. Igazi hús-vér emberek akik letettek valamit a zeneipar asztalára és azt ott is hagyták.
Paul Simon, Ray Charles, Tina Turner, Billy Joel, Bruce The Boss, Stevie Wonder...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése